AJAX Error
Sorry, failed to load required information. Please contact your system administrator.
Close
    Loading.....
  • HOME
  • ABOUT US
    • Director's Message
    • Organisation Structure >>
      • Ministry
      • Senior Management
      • Organisation Chart
    • Divisions & Unit
    • Achievements & Awards
  • MEDIA CENTRE
    • Publications
      • iGFMAS
      • Integrity
      • eBook
      • ARC Articles
      • Agro Kenyalang
    • Press Cutting
    • Photo Gallery
    • Video Gallery
    • Download
  • PUBLIC
    • Tender/Quotation
    • Form/Brochure
    • Career Opportunity
    • Technology Package
    • Quality Assurance Programme
    • TALIKHIDMAT
  • CONTACT US
    • Officers Directory
    • HQ, Regional & Divisonal Offices
    • Chief Information Officer (CIO)

 

iGFMAS


1.  Carta Akuan Akruan (CAA)

 

Useful Links

Copyright © 2023 Department of Agriculture Sarawak
Last Updated On 22 May 2023

Monday - Thursday 
8:00am to 1:00pm & 2:00pm to 5:00pm 

Friday 
8:00am to 11:45am & 2:15pm to 5:00pm 

Saturday, Sunday & Public Holiday 
Counter Closed

DEPARTMENT OF AGRICULTURE SARAWAK 
7, 12-14, 16 & 17 Floor, Menara Pelita, Jalan Tun Abdul Rahman Yakub, 
Petra Jaya, 93050 Kuching, Sarawak. 

TEL: 082-441000 
FAX: 082-447639 / 082-446039 
EMAIL: webmaster@doa.sarawak.gov.my

Complaint and Feedback Terms and Conditions Disclaimer Privacy Security Copyright Notice Data Request
Visitor Counter: 5394056
Scan for Mobile
Calender
Polls
Poll
Sorry, no poll available at the moment... 💔
Announcement
JUALAN GAWAI BAZAAR 2023
MAKLUMAT GAWAI BAZAAR 2023
 
Tarikh : 16 - 25 Jun 2023 (10 hari)
Masa : Isnin - Jumaat 5:00 petang - 10:00 malam
  : Sabtu & Ahad 10:00 pagi - 11:00 malam
Tempat : Perkarangan Dewan Masyarakat Majlis Bandaraya Kuching Selatan (MBKS)  


KATEGORI GERAI JUALAN
 
Kategori A : Gerai Jualan HALAL (Makanan / Panggang / Minuman
)
Kategori B : Gerai Jualan NON-HALAL (Makanan / Panggang / Minuman)
Kategori C : Bukan Makanan / Pelbagai


MAKLUMAN & PERINGATAN
  1. Satu borang penyertaan untuk satu booth sahaja. Penyertaan dan pemilihan syarikat/individu yang berjaya menyertai program adalah tertakluk kepada keputusan dari pihak Penganjur. Peserta diwajibkan menghadiri sesi taklimat dan sesi cabutan undi booth yang akan dimaklumkan kemudian.
  2. Konsep lot niaga/booth adalah secara TERBUKA, berkeluasan 10' x 20' dan disedia 1 meja, 2 kerusi, 1 plug-point (13amp), dan 1 kipas (berkongsi) sahaja. Jika terdapat penggunaan elektrik yang melebihi 13amp, atau ingin menambah peralatan kerusi dan meja, peserta hendaklah memaklumkan awal kepada pihak penganjur. Sebarang kos tambahan selain daripada yang disediakan adalah di bawah pembiayaan peserta sendiri.
  3. Kadar bayaran sewaan bagi satu booth adalah RM350.00 untuk sepanjang program. Kaedah pembayaran bagi bayaran sewa boleh dilakukan secara transaksi tunai, cek, dan lain lain seperti bank transfer. Pihak Penganjur akan menghubungi peserta yang diluluskan penyertaan dan perlu membuat pembayaran sewa pada tarikh yang akan dimaklumkan kemudian.
  4. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 5 Jun 2023 (Isnin). Borang yang telah lengkap perlu dimajukan kepada:

Bahagian Industri Asas Tani
Ibu Pejabat Pertanian Sarawak
Tingkat 12, Menara Pelita
93050 Kuching

(No. Faks: 082-443017)

Sila klik di sini untuk mengisi borang secara atas talian atau di sini untuk memuat turun borang tersebut.


Pegawai untuk Dihubungi:

  • Noor Asmah binti Suhaili [noorabs@sarawak.gov.my / 016-762 2012]
  • Bobby anak Kinyang [bobbyk@sarawak.gov.my / 019-838 2015]
  • Siti Aisyah binti Idris [s.aisyah@sarawak.gov.my / 016-864 1641]
Facebook